♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Isnin, 10 Januari 2011

Hati ku bagai di robek....fuuuhhh...

    

 ASSALAMUALAIKUM...W.B.T

    Beberapa hari nie mood jap2 ok..jap2 k.o..huhuhu...suma sbb pkr sal mamat sengal nie...aduuuhh..napa tetiba buat perangai nie...dah la tetiba nak marah2 aku...why??????ada mslh laen jgn nk libatkn aku ok...Semuanya bermula dr 1 msg yg agak pelik....huhuhuh..mula2 aku xksah sgt...dya ckp byk perbezaan antara kami..ok fine, aku terima..tp yg aku xleh terima dya bruk2 kn diri sndiri...pleezz lar wey..manusia xde yg sempurna,,,msing2 pernah wat kesilapan,,,cuma dr diri seseorg 2 jew nk berubah jd baek kew x...suma 2 kte leh ubah law kta mau kan..so,xkn benda kecik nie pon smpai nak marah2....huhuhuh...yg buat aku agak bengang dy start mula merungut sbb aku xterima dya lg jd COUPLE aku...fuhh...amcm nie...kata bg akU msa smpai bila2..sggup tunggu aku berikn jwpn tue..skrg dah berubah pkirn plak...addeeeehhhh...pleezz la law stakat nak men2 kn perasaan ak baek xpayah beri harpan gan ak dulu...ak xska gak sket2 ati ma org nie,,buang msa ok...tp law dh smpai cm nie skli..ak pn xtahan...suma salah ak kew????? asyk2 aku...benci la cm nie...knpe la dugaan dtg berganti-gnti...huhuhuhu...aku dpt rse apew yg aku nk xkn tercapai..sbb dya bkn milik aku n bukan takdir kmi untk bersama...aku serahkn sumanya pada yg maha kuasa...andainya dya jodoh ku...tetapkn rasa syg kami selamanya  dan jauhkn lah kmi dr segala fitnah dan dosa dunia...andai dya bukan milikku ganti kn lah rasa syg itu mengikut ketentuanmu...sesungguhnya engkau maha mengetahui YA ALLAH...jika aku lemah berikanlah aku kekuatan untk mengharungi dugaan dan cabaran hidup ini....kdg2 aku xberdaya lagi YA ALLAH...:( 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...