♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Ahad, 2 Januari 2011

aku akur atas ketentuanmu...


Assalamualaikum...w.b.t....

Pagi yang mendamaikan...^_^
Alhmdulillah...tahun 2011 telah bermula...
dan bermula smlm...berlaku perubahan yg besar terhadap diriku...
aku terima dgn rela hati apa pun yang terjadi...
pasti ada hkmh disebaliknya...kuatkanlah hambamu yg lemah ini YA ALLAH...
kdg2 aku xberdaya, aku hambamu yg lemah memerlukan petunjuk darimu...
aku perlu kuat untk menghadapi suma ini...kdg2 aku terleka YA ALLAH...
kejutkn aku dr mimpi-mimpi dunia yg sia2...ingatkan lah aku bahawa hidup didunia hanya sementara...
aku slalu leka,alpa dan terbuai seketika...bukalah akal sihatku supaya lebih berfikiran terbuka...dan dpt merasakan kemanisan imanku YA ALLAH...AMIIINNNN YA RAB.....:(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...