♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Selasa, 18 Januari 2011

sakitnya hati...


Alhmdulillah...


      aku bersyukur kerana ALLAH telah memberikan aku jalan yg terbaik untk membuat satu keputusan... akhirnya aku memilih jalan yg benar...aku nekad untk melupakan harapan aku yg haya angan2 belaka...huhuhuhuh...sedih sangat2...pengorbanan aku selama nie hanya sia-sia...napa la aku boleh tertipu dengan suma ini...shiiiittttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku hampa dan kecewa dgn diri sendiri...napa aku berfikiran sgt cetek...huhuhuhuh....sgt2 kesal dengan suma ini...mgkn ini akan menjadi satu pengajaran buat aku...supaya lebih berhati-hati menyayangi seseorg...cinta xkan membawa apa-apa makna jika tiada keikhlasan dan kejujuran...

   satu perkara lagi..adakah aku wanita yg tergila-gila kan harta benda....YA Allah...napa begitu berat ujian yg menimpa daku....:(( harta benda boleh dicari tapi keihlasan dan kejujuran tu yg sukar dicari...aku rela sehidup semati walaupn berada dalam keadaan sederhana...aku bukan perempuan mata duitan....aku ulang sekali lagi....WANITA MATA DUITAN...xsangka aku d nilai sampai mcm 2 skali....huhuhuhuhuh....
moga apa yg berlaku menjadi pengajaran dalam hidup aku supaya lebih berhati2....aku menilai seseorg ADAM itu bukan dari paras rupa dan harta bendanya...yg aku mahu adalah  kejujuran,keihlasan dan kesetiaannya... moga satu hari nanti...aku pasti menemuinya...AMINNN.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...