♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Jumaat, 11 November 2011

11.11.2011



hye guys. .tgok tak tajuk entry cik tembam kat atas tuh. .huhuhu. .smart x tarikh tue. .tarikh tuh akan jatuh pada esok hari. .dan jatuh pada hari jumaat. .oke guys .nak share cikit ilmu gan korg sume. .hope bace elok2 k . and then, faham kan. .


{{{Mari baca tentang tarikh 11/11/11. .Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami (6.6.6) (9.9.9) dan 11.11.11. .sesungguhnya Allah Maha Mengetahui atas apa yg terjadi. . }}}


oke hope korang dah hbes baca and then faham ape yg cik tembam gtaw nie k. .nie pn cik tembam share gan kawan cik tembam kat F.B . kita muhasabah diri kita masing-masing . apa yg mgkn kita anggp baek untuk diri kita.dlm masa yg sma sebenarnya perkara itu menbahayakn diri kita .bukan sekadar dri kita saja malah iman kita juga. .

ok lar kawan2 seagama ku. .kita berdoa sama2 agar kita d tetapkn lagi keimanan dan ketakwaan kita kepada ALLAH S.W.T. .INSYAALLAH ALLAH akan sentiasa memberi hamba2 ny pertolongan. .ok guys cik tembam dah mula gosok2 mata .dah gantok sgt nie. .hehe. .selamat malam sume. .:) mulakan hari esok dengan keimanan dan ketakwaan kepada ALLAH S.W.T. .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...