♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Isnin, 14 Mac 2011

B.I.G siri 5 The Best !!





Assalamualaikum...w.b.t lamanya xupdate BLOG aku nie...cian2 BLOG aku^^ pe la keadaannya..hahaha...hidup lg kew dye????
hehehehe...bru jew ade mse yg terluang nie...skrg mse aku nk update BLOG aku...hahhhh..mcm2 la cte aku kn cni pas nie kn...oooppppzzz!!!!!!!!...sblum tue aku nak cte sal pgram KEM aku ari 2 Kat PD...wah...akhrnya dpt gak aku merasai PD tue yer..sblum nie dgr2 cter dr org jew...;))))


Syukur Alhmdulillah...akhirnya slmt jugk aku n kekwn suma nya menghabiskn masa kem B.I.G siri 5...selama 4 hari 3 mlm..huhu..sungguh bosan aQ rsa sbb tny lapy n hnset terSYG...tp alhmdulillah...dgn aktiviti yg diadakn slama aKu kEM 4 hari 3 mlm nie dpt la jugk m'ghilangkn kesedihan aku sbb tpksa bjauhn ngan Hnset n Lapy Ku...hehehehe...hope apa yg aku dpt time kEm nie dpt la mmbntu aku memperbaiki dri dan membuat persediaan untk menjadi guru kelak...AMIINNN..INSYAALLAH....^^




***Nie la gelagat budak classmate sye..hahaha..
pas hbes kem mcm2 perangai suma...^^






***after camping..memg muka terbaek dari ladang...hahahaha...
skrg dlm proses nak terapi MUka saya nie..
ada Cop2 itam d muka...egt Cop Mohor...
hehehehe...Me n my bestfriend Myra...^^




***my beloved friends...^^ xsgka dapat satu group gan kowg kn...hehehe...rse mcm nak melompat2 jew aku time 2...hahahahahaha...(gelak smpai pecah perut)...:))))))


***Pape pun Kem yg sgt menyeronokkn...byk pgalamn baru yg aku dpt...input yg berguna insyaallah 
aku gunakn untk masa akan Datang...;))))^^




{Honey "OH" Honey}





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...