♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Isnin, 21 Mac 2011

Aku ingin Mencintaimu. .^^




Assalamualaikum w.b.t. . .

Alhmdulillah syukur kepada ilahi kerana dengan kehendak dan kekuasaan nya yang maha esa...program kem kecemerlangan & sahsiah berjaya dilaksanakan dengan jayanya. .program 4 hari 3 malam ini. .memberikan aku pengalaman yang amat bermakna dalam hidup ini. .dapat mengenali ramai pelajar-pelajar yang hidup tanpa ayah dan ibu mereka dan juga pelajar dari keluarga yang kurang kemampuan. Pelajar-pelajar ini adalah dari asrama Darul Kifayah. .terdiri daripada lelaki dan perempuan. .Rasa simpati yang amat kepada pelajar-pelajar ini. .macam-macam perwatakan yang ditunjukkan. .apapun. .aku gembira dapat join program nie. .dapat kenal ramai adek-adek,kawan-kawan baru dan mcm-mcm lagi pengalaman. .syok sgt2. .pengalamn yang tak dapat dilupakan sampai bila-bila. .Nak ucpkan terima kasih gan kwn sya ameera. .sbb dya yang ajak join pgram nie. .join pgram jd FASI. .hehehe. .pngalamn pun kureng. .wlaupn byk dugaan yg dilalui oleh kami sblum prgi ke pgram. .nmun kmi tetap tekad jugak pergi ke sana. .tmpt pgram trsebut ialah d area kuala kubu bharu(k.k.b). .sememangnya pengalaman yg amat berharga kepada aku. .sbb frst tme naek KTM melalui 21 stesen. .fuhhh!!!!!!!!!!memg tersgt2 penat. .tp dlm kepenatan itu ada jugk kegembiraan nya. .hehehe. .moga apa yang aku dpt dlm pgram nie dpt digunakan untk masa akan dtg. .AMINN. .INSYAALLAH. .^^




before nak prgi kuala kubu bharu. .
tren kosong. .smpat lagi snap2. .^^







Antara FASI-FASI yg COMEL. .hehehehe. .^^






NABIL,AMIR &IZUDDIN antara pljr yg terbaek. .
akak rindu korg selalu. . ^^





adik Nabil & adik Amir. .^^





kenangan terindah bersama adek-adek..^^




antara FASI-FASI nya. .ehh. .bju purple 2 sya la. .hehe^^





nie fasi-fasi lelaki 
{juk,ken & Zul}hppy bah dpt kenal kamu. .^^
wlupun 4 hari ja. .



fasi-fasi dari KUIS. .^^




sayang adek-adek suma. .^^





nie la kwan ku yang ku sayang selalu. .^^


INSYAALLAH suatu masa nnt kita akan berjumpa lagi. .moga perkenalan yg singkat ini dpt dikekalkan smpai ke akhir hayat. .aminn. .



time2 update blog nie. .dgr lgu edcoustic. .best sgt2. .sbb time pgram nie. .byk dgr lagu nie. .nak post lirik la. .hehehehe...^^



Aku ingin Mencintai-Mu
Edcoustic
Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang Kau beri
Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali
Agar aku kembali

Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU

Aku ingin mencintaimu setulusnya,
Sebenar-benar aku cinta
Dalam do`a
Dalam ucapan
Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi. . 





{Honey "OH" Honey} 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...