♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Rabu, 8 Jun 2011

::Bila Benci Menjadi sayang::




  
***Bila Benci Menjadi sayang***



Dulu akuh meluat tengok muka ko. .asal jmpa ko jak. .akuh geram. .benci sgt-sgt. .xdpt dibayangkan kebencian akuh tue. .tp banar lar kata org. .bnci tnda nya syg. .OMG!!!!!!!!!!!! skrg. .akuh syg ko sgt-sgt. .akuh rindu ko sgt-sgt. .dulu bukan maen bnci. .skrg bukan maen rindu,sayang. .heheehehehehhe. .tue la perasaan hati. .semakin hari semakin jauh jarak kita. .tapi yang pasti jarak itu. .bukan pemisah diantara kita. .







     
 dulu benci mati. .skrg sayang smpai mati. .aku berdoa agar perhubungan nie kekal selamanya. .aminnn. .:)terima kasih kerana sudi menerima diri yang tak seberapa ini. .insyaallah. .sekiranya ada jodoh diantara kita. .segala yang kita rancangkan selama ini akan menjadi kenyataan. .jan lupa berdoa jugk okey...;) keikhlasan dan kejujuran mu akan menguatkan aku untuk mengharungi dugaan dan cobaan hidup ini. .jika aku silap. .tegur la aku sebaek mungkin. .aku pn insan yg lemah sentiasa melakukan kesalahan. .masing2 mempunyai kekurangan bukan. .walaupun hubungan baru mencecah 5 bulan lebih. .hehehehehe. .xmustahil hubungan ini mencecah beratus,beribu or berjuta-juta  tahun bukan. .jodoh telah ditentukan oleh nya. .kita hanya mampu merancang ALLAH yang menentukan. .sekiranya aku bukan jodoh untukmu. .mgkn ada yg lebih baek dari diriku untuk mu. .;) 




segala yg berlaku pasti ada hikmah nya. .aaarrrggghhh..budu punya monyet korek idung. .hahahahahahaha. .mata dah mengantok. .tapi tangan masih tekun menaip lagi. .hehehehe. .ada 4 pesanan untukmu. .ingat pesan akuh nie. .untk kebaikan mu di sana jugk. .yala skrg kn makin jau. .huurrmmm. .ayat2 sedih plak tgh2 mlm gni. .


** Jaga diri baek-baek sana. .di sana ingat jan tinggal solat. .tu la yg pling penting. 

**Stdy jan lupa taw. .hehehe. .jan slalu men game jak. .stdy d lupa plak kn. .stdy dlu baru men game. .;)

** Makan. .hehehehe. . jan sllu makan lewat2. .nnti jdi mcm saya la...gastrik. .hehehe. .muda-muda lagi byk pnyakit. .degil kn. .tu la. .sakit. .jan jdi mcm saya k. .hhuuuurrrrmmmm..;(

**lastly. .xmau byk2 pesan. .nnti ndk terbuat pulak. .hehehehe. .take care oweezz dear. .♥♥♥♥




p/s: mau baca hbes entry yg dlm kotak tue. .klik kat kotak atas nie. .pas tue tekan kat keyboard anak panah atas or bawah tue. .sorry ada mslh sistem ckit. .hehehehehe..^^








  -Rindu saya tengok la gambar. .comey x. .{hehehehehehehehehe. ..}
-Rindu saya tengok KLCC kew. .{hehehehehehehe...teda kaitan...}
                         -Rindu saya dgr lagu eren. .pelengkap hidupku. .lagu wali band baik-baik sayang. .{kompom nanges. . .}


gud nite dear. .;) walaupun ko gila2 akuh tetap sayang ko. .hehehehehe. .

Aku Rindu Setengah Mati Kepadamu. .
Sungguh Ku ingin Kau Tahu. .
Ku tak Bisa Hidup tanpamu. .
Aku Rindu. .;( 





Insan yang merinduimu. .Halimatun_HR
{Honey"OH"Honey}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...