♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Ahad, 20 Februari 2011

Ada Cinta...


ASSALAMUALAIKUM..

 Beberapa hari nie...perasaanku xmenentu...aku masih tertanya-tanya mengapa dgn perasaanku nie..adakah aku dilamun cinta...*___*...huhuhuhuh...cinta-cinta...mengapa dan kenapa ini berlaku...namun aku masih belum bersedia untuk suma itu...dunia ini memang sangat kecil...kadang-kadang aku sukar menduga sesuatu yg berlaku...:(( adakah aku mampu menempuhi ujian mu ini YA ALLAH...tolong hambamu ini...
terangkan hatiku...permudahkan aku membuat satu keputusan yang benar...

Sgt sukar untk membuat keputusan...diri ini terasa lemah...selemah-lemahnya...xmampu berkata apa-apa...hubungan dan persahabatan kami yg terjalin sekian lama  kini berubah...dahulunya aku hanya menganggap dia sebagai seorang abang kini segalanya berubah... sehingga aku sendiri bingung dengan suma ini...adakah aku sedang bermimpi di dunia khayalan yg lain...huhuhuhuh...mendengar penjelasan dari nya hatiku mula berubah sedikit demi sedikit...dan kini...rasa kasihku padanya kian ada...apa yg harus aku lakukan...mengatakan isi hatiku padanya...aku juga mula curiga sekiranya perasaan ini tidak akan lama bertahan...YA ALLAH sekiranya dia adalah insan yg kau jodohkan untkku hidup bahagia bersama nya...kekalkanlah kasih sayang yg wujud  diantara kami...sesungguhnya engkau maha mengetahui lagi maha pengasih...
Aminn yarabbal alamin....




2 ulasan:

  1. CE CITE..CE CITE..SAPE SI "DIA" NIE TUN???..ISH3X..HEHEE

    BalasPadam
  2. si "DIA" tetap si dia...hehehe. .secret la..mlu mau ctaw..hehehehehe...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...