♥Guys Help me CLICK THIS. .LOVE U ALL ;D♥

Jumaat, 31 Disember 2010

2010 bakal melabuhkan tirai...(:

                                            Assalamualaikum w.b.t....

  Wazuuuppp...waaazzzuuuup...hey2...lama x mengarut kat blog sya...hahaha...tp kali nie bukan mau mengarut tp mau mengumumkan bahawa esok saya dah berumur 20 TAHUN..owhhhhh NO!!!!!!!!!!!!!! Saya dah 20 tahun....i don't believe...perangai kebudak-budakan lagi..mang xsesuai...hahaha...
papa pn aku kna terima la...sblum 2010 bakal melabuhkan tirai nya..ceh2...c matun...pandai berkata-kata...(:
alhmdulillah tahun 2010 byk kenangan yg xdpt dilupakn..with family,friend and everthing...
i miss so much...

apa pun perkara yang berlaku pada tahun 2010 akan aku jadikan semangat untk aku terus melangkah ke tahun 2011 esok...thankz kpda suma yg terus memberi semangat kpda saya untk terus berjuang di bumi ALLAH ini...ALHMDULILLAH TERIMA KASIH YA ALLAH....moga tahun 2011 yg bakal menjelang akan memberi  semangat yang baru  untk aku  berjuang dan menjadi harapan keluarga..aminnnn...yang baik kita teruskan ke masa hadapan dan yang buruk kita cuba buang dr kehidupan kita...insyallah...kehidupan kita akan dilindungi dan diberkati...(: 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...